Regulamin Podmiotu Leczniczego MotionClinic Rehabilitacja Podmiot leczniczy MotionClinic Rehabilitacja działa w ramach firmy MotionClinic Łukasz Romanowski z siedzibą w Gdańsku, przy ul. Kołobrzeskiej 59.
Cele i podstawowe zadania centrum:
1. Celem Kliniki jest udzielanie świadczeń rehabilitacyjnych.
2. Do zadań z zakresu rehabilitacji należy wykonywanie zabiegów leczniczych z zakresu kinezyterapii, treningu medycznego, fizykoterapii, masażu, terapii manualnych oraz innych metod wykorzystywanych w fizjoterapii.
3. Dbanie o bezpieczeństwo pacjenta i personelu.
Przebieg procesu udzielania świadczeń:
1. Klinika organizuje rehabilitację w sposób zapewniający pacjentom najbardziej dogodną formę korzystania ze świadczeń.
2. Fizjoterapeuta na podstawie rzetelnego wywiadu i funkcjonalnego badania pacjenta proponuje rodzaj zabiegów/leczenia i czas trwania terapii.
3. Fizjoterapeuta ma prawo wymagać przeprowadzenia dodatkowych badań.
4. Klinika prowadzi dokumentację medyczną świadczeń oraz zapewnia ochronę danych osobowych zgodnie z przepisami RODO.
Miejsce wykonywania usług:
1. Miejscem wykonywania usług jest podmiot leczniczy MotionClinic Rehabilitacja Gdańsk.
2. W szczególnych przypadkach istnieje możliwość wykonywania usług w miejscu wezwania (np. w ramach usługi rehabilitacji domowej). Miejscem wykonywania usługi jest wówczas miejsce wskazane przez pacjenta.
3. Cena i zakres usług domowych mogą ulec zmianie, uwzględniając szczególne warunki związane z wykonywaniem danej usługi.
Zasady korzystania z usług MotionKids_Gdańsk:
1. Usługi w ramach MotionKids_Gdańsk są realizowane przez wykwalifikowanych fizjoterapeutów pediatrycznych.
2. Szczegóły świadczeń w ramach tej usługi są zawarte w umowie o świadczenie usług rehabilitacyjnych, której podpisanie jest warunkiem koniecznym do rozpoczęcia terapii dziecka.
Zasady korzystania z usługi „Pojedyncza wizyta/Pakiet 3 wizyt/10 wizyt/20 wizyt”
1. Pacjent ma możliwość skorzystania z usług wykupując każdorazowo pojedynczą wizytę lub
przedpłacając pakiet wizyt.
2. W przypadku pakietów obowiązują następujące okresy ważności:
• Pakiet 3 wizyt — ważność: 1 miesiąc od daty zakupu.
• Pakiet 10 wizyt — ważność: 3 miesiące od daty zakupu.
• Pakiet 20 wizyt — ważność: 6 miesięcy od daty zakupu.
3. W przypadku chęci wykorzystania pakietu na inną usługę oferowaną przez MotionClinic, możliwe jest rozliczenie pakietu zgodnie z aktualnym cennikiem. W razie różnicy cen pacjent zobowiązuje się do pokrycia różnicy w cenie.
Przykład: Pacjent w ramach pakietu 10x trening medyczny (10 spotkań x 160 zł) może skorzystać z usługi fizjoterapia stomatologiczna (koszt 250 zł), ale zobowiązuje się do uregulowania różnicy w wysokości 90 zł.
4. Aktualny zakres usług oraz cennik znajdują się na stronie https://www.motionclinic.pl/cennik.
Zasady rezerwowania terminu terapii:
1. Rezerwacji wizyty można dokonać osobiście, telefonicznie w recepcji gabinetu lub poprzez dostępne
platformy Medfile.pl, Booksy.pl, Znanylekarz.pl.
2. Dokonując rezerwacji, pacjent zobowiązany jest do uiszczenia opłaty rezerwacyjnej w wysokości 50
zł. W przypadku braku uiszczenia przedpłaty, MotionClinic ma prawo anulować rezerwację
terminu 24h przed ustalonym terminem. Przedpłata w wysokości 50 zł stanowi jednocześnie
zaliczkę na poczet wykupionej później pełnej usługi.
3. Usługi będą udzielane w terminie uzgodnionym wraz z pacjentem.
4. Istnieje możliwość przeniesienia wizyty na inny termin pod warunkiem dostępności oraz zgłoszenia
zmiany co najmniej 12 godzin wcześniej. W przeciwnym razie opłata rezerwacyjna jest bezzwrotna.
5. Brak zgłoszenia planowanej nieobecności w terminie skutkować będzie obciążeniem pełnym
kosztem za planowaną terapię.
Obowiązki pacjenta:
1. Pacjenci przystępujący do korzystania z usług są zobowiązani do niezatajania informacji związanych z ich stanem zdrowia. W przypadku zatajenia istotnych informacji, terapeuci nie ponoszą odpowiedzialności za niepożądane skutki terapii.
2. Pacjent korzystający z usług wyraża świadomą zgodę na wykonywanie przez fizjoterapeutów procedur fizjoterapeutycznych, w tym technik wewnątrz jamy ustnej w przypadku fizjoterapii stomatologicznej.
3. W przypadku korzystania z usług fizjoterapii pediatrycznej w ramach usługi MotionKids_Gdańsk pacjent akceptuje wszystkie warunki zawarte w umowie o świadczenie usług rehabilitacyjnych.
4. Pacjent ma obowiązek przestrzegania zaleceń lekarza i fizjoterapeuty, dbania o higienę osobistą oraz zgłaszania wszelkich zmian w stanie zdrowia.
Zasady finansowe:
1. Pacjent ma możliwość skorzystania z kredytu kupieckiego, ale warunkiem jest opłacenie co najmniej 50% wartości usługi w dniu zakupu.
2. W przypadku niewykorzystania pakietu w wyznaczonym terminie, wizyty przepadają, a koszt nie jest zwracany.
Czas pracy i ogólne zasady korzystania z Centrum:
1. Godziny otwarcia Centrum są zmienne i zależne od umawianych wizyt u konkretnych terapeutów. Aktualny zakres godzin znajduje się na stronie https://www.motionclinic.pl/kontakt.
2. Klinika udostępnia toalety i szatnie wraz z szafkami zamykanymi na kluczyk. Klinika nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w szafkach i na terenie placówki.
Prawa i obowiązki pacjenta
Pacjent ma prawo do:
1. Poszanowania godności oraz uprzejmego traktowania przez personel.
2. Świadczeń wykonywanych przez personel o odpowiednich kwalifikacjach.
3. Rzetelnej informacji o stanie zdrowia i proponowanych metodach leczenia.
4. Dyskrecji dotyczącej jego osoby i ochrony danych osobowych.
Do obowiązków pacjenta należy:
1. Przestrzeganie zasad higieny osobistej.
2. Posiadanie obuwia zmiennego oraz stroju sportowego podczas zabiegów.
3. Informowanie terapeuty o aktualnych schorzeniach, przeciwwskazaniach do rehabilitacji oraz ewentualnych zmianach stanu zdrowia.
4. Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz zakazu palenia tytoniu i spożywania alkoholu na terenie placówki.